شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها
اهداف پویش الف_ ب_ ایران در خوزستان محقق شد
تقدیر وزیر نیرو از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان
رضا اردکانیان؛ وزیر نیرو در مراسم تقدیر از دست اندرکاران پویش *هر هفته الف_ب_ایران* که به صورت ویدیو کنفرانس همزمان با سراسر کشور در استانداری خوزستان برگزار شده بود، با اهداء لوح تقدیر و تندیس از دکتر علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان به جهت مشارکت و نقش آفرینی موثر درتحقق اهداف پویش هر هفته الف_ب_ایران تقدیر به عمل آورد و استمرار این حرکت موثر را خواستار شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان، در این تقدیر نامه آمده است:

جناب آقای علی خدری
مدیرعامل محترم شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان

الف ب، حروف آغازین الفباست و الفبای هر کار زیربنای آن است. آب و برق زیربنای تولید، توسعه و آبادانی میهن مان است و پویش فراگیر ملی "هر هفته الف ب ایران" میدانی وسیع برای خدمتگزاری و کمک به ساختن ایرانی که شایسته و سزاوار ایرانیان است.
به واسطه نقش آفرینی موثر جنابعالی در تحقق اهداف پویش هر هفته الف به ایران در نیمه دوم سال 1398 و نظر به استمرار این حرکت شتابان و پربرکت در سال 1399 از مشارکت و نقش ارزشمندتان در این پویش قدردانی می نماید.
رجاء واثق دارد در هفته‌های باقی‌مانده از این پویش در سال "جهش تولید" همچنان با شور و انگیزه بیش از پیش تمامی مساعی خود را در جهت تأمین آب و برق هموطنان عزیز و کسب رضایت هرچه بیشتر مردم شریف به کار خواهید گرفت.

رضا اردکانیان- وزیر نیرو
تاریخ:
1399/10/02
تعداد بازدید:
3636
منبع:
روابط عمومی
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal