شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها
1404/02/28
پاسخگویی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از طریق سامانه سامد استانداری خوزستان

علی خدری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، در راستای سیاست‌های دولت مردمی مبنی بر پاسخگویی شفاف و بی‌واسطه به شهروندان، با حضور در مرکز سامد استانداری خوزستان به 20 تماس تلفنی مردمی پاسخ داد.

به گفته خدری، این حضور با هدف تکریم ارباب‌رجوع، افزایش رضایتمندی مردم و رسیدگی مستقیم به درخواست‌ها و مطالبات مردمی انجام شد.

وی در این برنامه دو ساعته، به مسائل مختلفی از جمله قطعی برق، ضعف ولتاژ، توسعه شبکه، روشنایی معابر و مشکلات مربوط به قبوض پاسخ داد و در موارد ضروری، دستور پیگیری فوری صادر کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تأکید کرد: پاسخگویی مستقیم مدیران به مردم، زمینه‌ساز افزایش اعتماد عمومی، شفافیت عملکرد و تسهیل در حل مشکلات است. سامانه سامد بستر مناسبی برای شنیدن صدای مردم و رفع دغدغه‌های آن‌ها به‌صورت بی‌واسطه فراهم کرده است.

وی همچنین افزود: تعامل مستمر با مشترکان و حضور در سامانه‌های ارتباط مردمی، جزو برنامه‌های اولویت‌دار شرکت است و این روند به شکل منظم ادامه خواهد داشت.

این برنامه در چارچوب برنامه‌های پاسخگویی مدیران دستگاه‌های اجرایی خوزستان، با هماهنگی دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد استانداری برگزار شد.

 
 
 
 
 
 

تعداد بازدید:
176
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal