شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
سال1400 تولید، پشتیبانی ها و مانع‌زدایی ها
حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در مرکز سامد استانداری و پاسخگویی برخط
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با حضور در مرکز سامد (ارتباط مردم و دولت) استانداری خوزستان به صورت تلفنی به سوالات و درخواست های مردم استان در حوزه برق پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دکتر علی خدری مدیرعامل این شرکت با حضور در برنامه پاسخگویی برخط مدیران استان در محل سامانه تلفنی سامد، از طریق تلفن 111 به صورت مستقیم، از ساعت ده الی 12 به تماس مشترکین و درخواست های مرتبط با فعالیت این شرکت پاسخ داد و پس از هماهنگی با مدیران برق شهرستان ها، مشکلات مطروحه از سوی مشترکان را پیگیری و در جهت رفع آن ها اقدام کرد.

خدری پس از پایان این برنامه، گفت: مشکلات مشترکان در حوزه نصب انشعاب جدید، روشنایی مناطق و معابر در برخی شهرها، توسعه شبکه برق ، اقساط بدهی برق مصرفی  و مواردی از این قبیل بود که برخی به صورت تلفنی مرتفع شد و برخی پس از بررسی در مدت زمان کوتاهی، انجام خواهد شد.

قابل ذکر است، این گفت و گوی برخط در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت در  تحقق مصادیق رعایت حقوق شهروندی و تاکید مقام عالی استان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی انجام شد.

تاریخ:
1400/03/31
تعداد بازدید:
2191
منبع:
تصاویر مرتبط:
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_main_block9
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal