به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، با عنایت به اهمیت پاسخگویی به شکایات، ایجاد رضایتمندی ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی، دکتر علی خدری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت، امروز دوشنبه 26 دی ماه، پس از جلسه با معاون مدیر کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان، با حضور در مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) از ساعت 10 صبح الی 12 به درخواست ها، سوالات، پیشنهادات و گزارشات مردم شریف خوزستان در حوزه خدمات برق پاسخ داد.