شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
مدیرعامل شرکت توزبع نیروی برق خوزستان در بازدید از پروژه های برق بهبهان:
مردم محروم روستاها بیش از هر زمان دیگری نیازمند خدمات جهادی هستند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه بازدیدهای میدانی از شبکه های برق شهرستان ها و مناطق کم برخوردار، با هیئت همراه به بهبهان سفر کرد و در دیدار چهره به چهره با مردم و مسئولان محلی و بازدید از پروژه های در دست اقدام شهرستان، در جریان مشکلات مردم، وضعیت شبکه برق و اورهال تجهیزات قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، در این بازدید که با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی انجام شد، پس از بازدید از پروژه های درحال انجام و بررسی مشکلات شبکه های برق بخصوص منطقه تشان، به اورهال شبکه برای تابستان 1400 و رضایتمندی مشترکین تاکید شد.
دکتر علی خدری پس از بررسی وضعیت موجود، و مذاکره با نماینده مردم بهبهان درمجلس شورای اسلامی، علاوه بر رسیدگی به درخواست های مردمی، به سرقت های گسترده سیمهای مسی برق اشاره کرد و گفت: سرقت سیم های برق، به جز خسارت به سرمایه ملی، باعث قطعی برق و نارضایتی مردم می شود ،به همین دلیل می طلبد که مسئولان محلی، دستگاه های نظارتی و ضابطین قضایی پیگیری بیشتری داشته باشند تا این سرقت ها کمتر شود.
خدری با تاکید بر تامین برق پایدار مورد نیاز در تابستان، گفت: اورهال شبکه برای تابستان 1400 باید در اولویت قرار گیرد تا شبکه آمادگی کامل را برای پیک مصرف داشته باشد و خاموشی های احتمالی کمتر باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان و نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی وهیئت همراه در پایان پس از دیدار چهره به چهره با مردم و شنیدن مشکلات و درخواست ها در حوزه برق رسانی؛ از سرگرد مسعود راه خدازاده؛ رییس پلیس آگاهی شهرستان بهبهان که حین مبارزه با سارقان سیم های برق، مجروح شده بود، با تقدیم لوح تقدیر عیادت کردند.



تاریخ:
1399/10/22
تعداد بازدید:
2767
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس
اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
تاریخ بروزرسانی:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal