شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ادامه اجرای مانور مدیریت مصرف اعلام کرد:
برق های غیر مجاز جمع آوری، و مصرف روشنایی معابر تعدیل می شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به آغاز مانور مدیریت مصرف گفت: به دلیل محدودیت‌های سوخت گاز در کل کشور، از امروز در خوزستان روشنایی معابر یک در میان و پارک‌ها و میدان‌ها و ورودی‌های شهر به جز مراکز و نقاط حادثه‌خیز و پرخطر خاموش می‌شوند.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، دکتر علی خدری مدیرعامل این شرکت اظهار کرد: مانور دو روزه سراسری مدیریت مصرف، از امروز 25 دی‌ماه همزمان با کل کشور، با اولویت جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز و تعدیل مصرف روشنایی معابر آغاز شده و امیدواریم در کاهش و مدیریت مصرف تاثیر داشته باشد.
وی با بیان اینکه وضعیت مصرف برق در صورت عدم مدیریت مصرف و به دلیل کمبود گاز، ممکن است دشوار شود، افزود: این مانور با محوریت کنترل انرژی مصرفی ادارات، سازمانها، ارگان ها و مراکز آموزشی؛ مدیریت انرژی مصرفی در صنایع بزرگ و شهرک های صنعتی؛ کنترل بار مصرفی و دیماند قراردادی مشترکین؛ کنترل وضعیت روشنایی معابر (کاهش 50 درصدی) اصلاح انشعاب ( جمع آوری برق های غیر مجاز) و شناسایی و جمع آوری مراکز رمز ارز غیرمجاز برگزار شده است.
خدری با اشاره به سرمای هوا و احتمال کمبود انرژی برق و گاز در کشور، تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌ها، ممکن است وضعیت برق در ادامه زمستان، در صورت عدم مدیریت مصرف و به دلیل کمبود گاز، دشوارتر از تابستان باشد و در این زمینه به همکاری همه بخش‌ها نیاز داریم‌.

ایشان با تاکید بر تامین برق مشترکین خانگی به صورت 100 درصدی گفت: صنایع و کشاورزان در این خصوص با شرکت توزیع برق خوزستان همکاری کرده و محدودیت‌ها را در صورت نیاز، اعمال می‌کنند. همچنین از دستگاه‌های اجرایی، بیمارستان‌ها، نهادها و سازمان‌ها درخواست می‌شود اگر مجهز به دستگاه دیزل ژنراتور هستند؛ از آن استفاده کنند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: به دلیل محدودیت‌های سوخت گاز در کل کشور، از امروز در خوزستان روشنایی معابر یک در میان و پارک‌ها و میدان‌ها و ورودی‌های شهر به جز مراکز و نقاط حادثه‌خیز و پرخطر خاموش می‌شوند.

خدری در پایان اظهار کرد: مشترکین صنعتی و کشاورزی، که این شرایط با ما همکاری داشتند، پاداش خوش مصرفی و همکاری پیک بار را از شرکت توزیع خواهند گرفت.



تاریخ:
1399/10/26
تعداد بازدید:
2810
منبع:
روابط عمومی
تصاویر مرتبط:


    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    آدرس
    اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
    مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
    پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
    تاریخ بروزرسانی:
    کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
    Powered by DorsaPortal