شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
تمام خدمات برق در خوزستان غیرحضوری انجام می‌شود
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت : ثبت و پیگیری تمامی خدمات برق برای هم‌استانی ها به شکل غیرحضوری و از طریق سامانه شرکت توزیع برق خوزستان امکان ‌پذیر است.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، علی خدری مدیرعامل این شرکت با تاکید بر برنامه ریزی‌های گسترده انجام شده به منظور ارائه تمامی خدمات به شکل الکترونیکی و غیرحضوری برای شهروندان خوزستانی اظهار داشت: در حال حاضر، تمامی خوزستانی ها می توانند بدون نیاز به خروج از منزل و محل کار و فقط از طریق ارتباط اینترنتی، به خرید انشعاب جدید برق یا دریافت هر نوع خدمات اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: استفاده از این قابلیت‌ها ضمن تسهیل در ارائه خدمات به متقاضیان، با کاهش تردد شهروندان در سطح شهر، گامی موثر در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است و به همین دلیل از مشترکین برق درخواست می شود برای دریافت هر نوع خدمات با مراجعه به کافه بازار و نصب «اپلیکیشن برق من» درخواست های خود را به راحتی ثبت و پیگیری کرده و از مراجعه حضوری به شرکت های توزیع نیروی برق خودداری کنند.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان زیرساخت های فراهم شده برای ارائه خدمات الکترونیکی در این شرکت را منطبق با نیازهای مخاطبان و فناوری های روز دانست و افزود: به دنبال ثبت درخواست متقاضیان، روند پیشرفت تمامی مراحل برای آنها  پیامک شده و قابل ردیابی خواهد بود و همچنین متقاضیان می توانند سوالات و یا مشکلات احتمالی خود را از طریق تماس تلفنی با شماره تلفن کارشناسان مربوطه پیگیری کنند و در هر مرحله و طی فرایند اینترنتی نتیجه به اطلاع آنان خواهد رسید.
خدری افزود: «اپلیکیشن برق من» به منظور تکریم مشترکان و رفع هرگونه نیاز به مراجعه حضوری به شرکت توزیع نیروی برق، طراحی و اجراشده و مشترکان برق جهت دریافت خدمات از این شرکت دغدغه مراجعه حضوری نداشته باشند.
وی افزود : شهروندان برای دریافت ارتباط با شرکت توزیع برق استان می‌توانند با  شماره های 1521 و 3111 تماس برقرار کنند.
شرکت توزیع نیروی برق خوزستان یک میلیون و 109 هزار و 975 مشترک دارد که 33 درصد از این رقم مشترکان روستایی هستند.
شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در 25 شهرستان خوزستان خدمات رسانی انجام می‌دهد.
 
 
 
تاریخ:
1399/12/13
تعداد بازدید:
2996
منبع:
روابط عمومی
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:7
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس
اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
تاریخ بروزرسانی:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal