شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خبر داد:
برگزاری مانور با هدف مصرف بهینه برق مشترکین
مانور تعیین سهمیه انرژی و اعمال محدودیت در مصارف دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت نیرو از طریق ارتباط مستقیم ویدیو کنفرانسی شرکت های صنعت برق کشور با مرکز پایش توانیر امروز در سراسر استان خوزستان برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در این مانور با تاکید بر مصرف بهینه برق مشترکین برای گذر از پیک تابستان، گفت: به دلیل کمبود منابع آبی و در ادامه آن کمبود برق تولیدی ناشی از نیروگاه های برقابی، تابستان سختی پیش رو داریم ‌که به همین جهت مانور کاهش مصرف برق ساختمان های اداری وابسته به وزارت نیرو، به عنوان یکی از راه های مدیریت مصرف در نظر گرفته شد.
دکتر علی خدری با بیان اینکه 50 درصد برق ساختمان های اداری وابسته وزارت نیرو در سراسر استان خوزستان با این مانور کاهش یافت، عنوان کرد: شرکت توزیع نیروی برق خوزستان طبق برنامه توانیر، کنتورهای هوشمند را در تمامی دستگاه های اجرایی سراسر خوزستان نصب می کند تا با کنترل انرژی مصرفی، مشترکین پرمصرف را شناسایی و گزارشی در این خصوص به مقامات استانی و کشوری ارائه خواهیم داد.
وی از تمامی مشترکین خوزستانی درخواست کرد: در مصرف بهینه برق با مجموعه صنعت برق خوزستان همراهی کنند تا بتوانیم برق پایدار و مورد نیاز را تامین کنیم.
تاریخ:
1400/02/11
تعداد بازدید:
1928
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس
اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
تاریخ بروزرسانی:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal