شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
مدیر حراست شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خبر داد:
سارقان سیم های برق شهرستان باغملک دستگیر شدند/تقدیر از عوامل انتظامی
مدیر حراست شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از دستگیری سارقان سیم های برق شهرستان باغملک خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ایوب کیانی مدیر حراست و امور محرمانه این شرکت با اشاره به وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل در مناطق مختلف باغملک از شناسایی و دستگیری 3 سارق حرفه ای سیم و کابل برق در یکی از روستاهای شهر قلعه تل باغملک خبر داد.
کیانی اظهار کرد: سارقان دستگیر شده با تیراندازی به ترانس برق و تخریب آن، قصد سرقت سیم های شبکه فشار ضعیف را داشتند که با گزارش مردمی و هماهنگی حراست ونیروهای عملیاتی برق شهرستان با نیروی انتظامی منطقه و دستگاه قضایی ، طی عملیاتی برنامه ریزی شده، سارقان که در بالای تیر برق در حال قطع سیم‌های برق شبکه توزیع برق بودند، رویت شدند و پس از تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه نیروهای انتظامی با سارقان، در نهایت به دستگیری آنها انجامید.
کیانی افزود: سرقت سیم‌های شبکه توزیع برق، علاوه بر مختل نمودن زندگی مردم، موجب وارد شدن خسارت فراوان به زیر ساخت‌ها و اموال عمومی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برای متهمان، پرونده تشکیل و تحویل مقامات قضایی استان شدند، درهمین خصوص به نیابت از مدیرعامل این شرکت از همکاری صمیمانه و تلاش دلسوزانه نیروی انتظامی منطقه و دستگاه قضایی و همراهی بسیجیان جان برکف در به دام انداختن سارقان سیم های برق و کشف رمز ارزهای غیرمجاز تقدیر کرد و گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضا، بالهای صیانت از اموال عمومی و امنیت اجتماعی هستند که با حمایت خود در کاهش مشکلات ، شرکت توزیع نیروی برق را همراهی کرده اند و ما قدردان این تلاش های شبانه روزی هستیم.
مدیر حراست شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده افراد و خودرو‌های مشکوک اطراف پایه های برق  و یا حین ارتکاب جرم، سریعا مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس و یا حراست توزیع برق در شهرستان ها گزارش کنند.
بر اساس این گزارش، آیین تقدیر از فرماندهی نیروی انتظامی منطقه باغملک وحوزه بسیج شهر قلعه تل وعوامل اجرایی دستگیری سارقان سیم های برق قلعه تل با حضور مدیر حراست ومدیر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به نیابت از مدیرعامل این شرکت در شهرستان باغملک برگزار شد و از نقش آفرینان  عملیات دستگیری سارقان شبکه برق تجلیل به عمل آمد.
تاریخ:
1401/02/20
تعداد بازدید:
1494
منبع:
تصاویر مرتبط:


    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    آدرس
    اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
    مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
    پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
    تاریخ بروزرسانی:
    کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
    Powered by DorsaPortal