شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
سرقت تجهیزات علت قطع برق در روستای "خماط" شوش در استان خوزستان
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق خوزستان علت خاموشی در روستای "خماط" از توابع شهرستان شوش را سرقت تجهیزات شبکه برق در این روستا عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان علی سلیمانی در خصوص ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی با عنوان "اعتراض به قطعی برق یک روستا در شهرستان شوش" اظهار داشت : اهالی روستای خماط از توابع شهرستان شوش به دلیل اعتراض به ضعف ولتاژ برق در محل اداره برق شهرستان حاضر ونسبت به قطعی برق در این روستا اعتراض کردند.

وی ادامه داد : بلافاصله مسئولان برق شهرستان شوش با همراهی اهالی به روستا اعزام شدند که پس از بررسی متوجه شدند برق روستا به دلیل سرقت سیم ها و تجهیزات شبکه توسط سارقان قطع شده و متاسفانه اهالی هم هیچ گزارشی از سرقت شبکه به اداره برق  ارائه نکرده بودند.
رییس روابط عمومی شرکت توزیع برق خوزستان خاطر نشان کرد : با توجه به گرمای غیر قابل تحمل و افزایش دما در روزهای گذشته، برق این روستا با افت ولتاژ مواجه شده بود، که با حضور مسئولان برق در محل، اصلاح شبکه انجام شد.
سلیمانی با بیان اینکه عدم اطلاع رسانی شبکه برق توسط دهیار و شورای روستا نیز صورتجلسه شده است گفت : سرقت سیم های برق در برخی مسیرهای روستایی این شهرستان سابقه داشته است که شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به محض اطلاع از وضعیت قطعی شبکه در کمترین زمان اصلاح شبکه را انجام داده است . 

وی افزود : از تمامی هم استانیها درخواست داریم در صورت مشاهده سرقت تجهیزات شبکه مراتب را به نیروی انتظامی، مرکز فوریت های برق 121، یا حراست ادارات برق شهرستان خود اطلاع دهند تا در صورت آسیب وارده به شبکه، اصلاح شبکه از سوی امور برق شهرستان با قید فوریت صورت گیرد.

روستای "خماط" از توابع بخش شاوور، شهرستان شوش در 30 کیلومتری شهر شوش قرار دارد.

تاریخ:
1401/05/16
تعداد بازدید:
1723
منبع:
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس
اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
تاریخ بروزرسانی:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal