شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
P_13031465108
عنوان خدمت:
اعلام بدهی بر اساس خوداظهاری مصرف برق مشترکین شرکت های توزیع نیروی برق
Customers' Self-reporting of Electricity Consumption
:Title
شرح خدمت:
ادر این خدمت مشترکان در مواردی مثل قرائت در بسته می‌توانند با قرائت کنتور و وارد کردن میزان برق مصرفی برای مصارف خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی و سایر مصارف (تجاری) نسبت به ثبت مصرف، محاسبه صورتحساب خود و دریافت صورتحساب و شناسه قبض و شناسه پرداخت اقدام نمایند. تذکر: قبض ارائه شده براساس خود اظهاری مشترک، علی الحساب بوده و به منزله تسویه کامل نمی باشد.
This service enables customers including residential, general, agricultural, industrial and others (commercial) to report their electricity consumption by themselves (due to different reasons such as absence of the residents during the meter reading days), calculate their bills and finally receive the bill and pay ID. Note: Received bills based on customer's self-report is an "on-account bill" and is not considered as full payment.
:Translation
لینک دریافت خدمت
 
متوسط زمان ارائه خدمت واحد پاسخگو شماره تماس واحد پاسخگو
1 روز کاری
دفتر فروش و وصول مطالبات
1521
 
مدارک لازم نحوه ارائه خدمت مستندات خدمت

 الکترونیکی

 

 
 
فرآیند خدمت

 
سوالات متداول (FAQ)
سوال 1- آیا می توان به جای خواندن و درج رقم کنتور، تصویر آن را در اپلیکیشن بارگذاری کرد؟
جواب 1- بله، مشترک می تواند در مرحلۀ ثبت ارقام کنتور، با استفاده از گزینۀ تصویر کنتور و برداشت عکس از کارکرد کنتور، میزان مصرف خود را ثبت کند.
سوال 2- آیا در صورت خوداظهاری، قبض میان دوره برای مشترک صادر می شود؟
جواب 2- خیر. با اعلام رقم کنتور از سوی مشترک، صورتحساب به روز از مصرف دورۀ قبل تا رقم جدید برای او صادر می شود اما به عنوان صورتحساب قطعی در سوابق مشترک درج نمی شود.
سوال 3- آیا در صورت خوداظهاری و پرداخت بدهی، سابقۀ پرداخت آن در اپلیکیشن برق من ثبت می شود؟
جواب 3- بله، مبلغ پرداخت شده در سوابق پرداخت درج می شود.
سوال 4- چگونه می توانم رقم میزان مصرف برق را قرائت و درج نمایم؟
جواب 4- با ورود به اپلیکیشن برق من در بخش خوداظهاری قرائت کنتور، راهنمای قرائت کنتور قابل دریافت است.
سوال 5-در صورتی که پس از خوداظهاری و پرداخت بدهی، سابقۀ پرداخت در اپلیکیشن درج نشود، از چه طریق می توان این موضوع را پیگیری نمود؟
جواب 5- مشترکان می توانند با ثبت تیکت در بخش پرسش و پاسخ مسئلۀ مورد نظرشان را پیگیری کنند.
تاریخ به روز رسانی:
1402/05/18
تعداد بازدید:
158
امتیازدهی
میانگین امتیازها:5 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آدرس
اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
تاریخ بروزرسانی:
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
Powered by DorsaPortal