شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
22228812214311111
سوالات متداول
 
سوالات متداول
چگونه یک کنتور (انشعاب) برق جدید بخرم؟

جهت خرید کنتور جدید برق (در محدوده تحت پوشش شرکت توزیع برق خوزستان) بامراجعه به ادارات مشترکین توزیع برق شهرستان ها و یا از سایت شرکت اقدام نمایید. لازم است در زمان تماس شماره اشتراک یا رمز رایانه یکی از انشعاهای برق موجود در محل یا همسایگان مجوار را جهت تسریع فرآیند در اختیار داشته باشید



در چه مواردی انشعاب‌ برق‌ موقتا قطع‌ خواهد شد؟

- در صورتيكه‌ تنها مشترك‌ يا مصرف‌كننده‌ برق‌ پس‌ از تسويه‌ حساب‌ تقاضاي‌ قطع ‌موقت‌ انشعاب‌ برق‌ را نمايد (در صورتيكه‌ از يك‌ انشعاب‌ چند نفر استفاده‌ كنند، مي‌بايست كليه ‌استفاده‌ كنندگان‌ درخواست‌ نمايند)
- اگر مشترك‌ يا استفاده‌ كننده‌ در انجام‌ تعهدات‌ خود در مورد انشعاب‌ برق‌ و پرداخت صورتحساب قصور نمايد
- در صورتيكه‌ برق‌ به‌ مصرف‌ غيرمجاز برسد و يا در تاسيسات‌ متعلق‌ به‌ شركت ‌دستكاري‌ شود يا مقررات‌ فني‌ و استاندارد و همچنين‌ حريم‌ تاسيسات‌ برق‌ رعايت‌ نشود
- در صورتيكه‌ امكان‌ قرائت‌ كنتور در سه ‌دوره‌ متوالي‌ بدليل‌ بسته‌ بودن‌ درب محل ميسر نگردد
- هرگاه‌ حكم‌ با قرار لازم‌ الاجرا از سوي‌ مقامات‌ قضايي‌ در زمينه‌ قطع‌ برق‌ صادر گردد
- در مورد كليه‌ مشتركين‌ پمپهاي‌ آب‌، اگر سازمان‌ آب‌ منطقه‌اي‌ در خواست‌ قطع‌ نمايد
- هرگاه‌ وزارت‌ نيرو قطع‌ برق‌ استفاده ‌كننده‌ از برق‌ را به‌ شركت‌ اعلام‌ نمايد



در چه مواردی انشعاب‌ برق‌ بطور دائم‌ جمع‌آوري‌، پرونده‌ باطل‌ و با مشترك‌ تسويه‌ حساب‌ خواهدشد؟

- هرگاه‌ مشتركي‌ كه‌ تنها مصرف‌كننده‌ برق‌ مي‌باشد درخواست‌ برچيدن‌ دائم‌ انشعاب ‌را بنمايد ( در صورتيكه‌ از يك‌ انشعاب‌ چند مصرف‌كننده‌ مستقل‌ استفاده‌ كنند می‌بايد كليه‌ استفاده‌ كنندگان‌ در خواست‌ نمايند)
- هرگاه‌ بدهي‌ مشترك يا استفاده‌ كننده ‌پس‌ از گذشت‌ حداقل‌ يكسال‌ از تاريخ‌ قطع‌ موقت‌ برق،‌ به‌ 50% هزينه‌هاي‌ عمومي‌ برقراري ‌انشعاب‌ برسد و عليرغم‌ ارسال‌ صورتحساب‌ و اخطار، وضعيت‌ بدهی مشخص نگردد
- هرگاه انشعاب قطع شده برای بار دوم، بطور ‌خودسرانه‌ وصل گردد

در صورت قطعی برق با کجا تماس بگیرم؟

در صورت طولانی شدن قطعی برق می توانید با شماره تلفن 121 تماس حاصل نمایید
در صورت بروز حادثه (مرتبط با برق) با کجا تماس بگیرم؟
در صورت بروز حادثه مرتبط با حوزه برق یا وجود اشکال در تاسیسات شبکه برق با شماره تلفن 121 تماس حاصل نمایید

چگونه درخواست یا شکایت خود را مطرح کنم؟

برای طرح درخواست یا شکایت خود می توانید با مراجعه به ادارات برق در شهرستان ها و یا شماره تماس 33364707-061 یا از طریق همین سایت نسبت به طرح موضوع مورد نظر خود اقدام نمایید. علاوه بر روشهای ذکر شده، امکان ارسال درخواست یا شکایت مورد نظر از طریق ایمیلravabet.kepdc@gmail.com یا شماره پیامک 300072040 نیز وجود دارد


آیا یکی بودن ترانس شبکه برق منازل مسکونی با زمین های کشاورزی مجاز است؟
بله، این موضوع مجاز و قانونی است. در صورت وجود اشکال در کیفیت برق می توانید با مرکز 121 تماس حاصل فرمایید.
 
 به علت برخی تعمیرات و بازسازی بنا نیاز به جابه جایی کنتور داخل ملک دارم چگونه اقدام کنم؟
 پاسخ: به سه روش زیر امکان پذیر میباشد:

‍۱. مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت
۲. تماس با سامانه تلفنی 3111
۳. از طریق اپلیکیشن برق من پس از ثبت شناسه قبض ،قسمت خدمات مشترکین و گزینه تغییرمکان داخلی با پیوست کارت ملی و تسویه حساب قبض مصرفی

می خواهم از صحت و سلامت کنتور اطمینان حاصل کنم چه کار انجام دهم؟
پاسخ: به سه روش زیر امکان پذیر میباشد:
‍۱. مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت
۲. تماس با سامانه تلفنی 3111
۳. از طریق اپلیکیشن برق من پس از ثبت شناسه قبض ،قسمت خدمات مشترکین و گزینه آزمایش کنتور

تغییرنام کنتور به چه صورت هست؟
پاسخ: به سه روش زیر امکان پذیر میباشد:
‍۱. مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت
۲. از طریق دفاتر پیشخوان
۳. از طریق اپلیکیشن برق من پس از ثبت شناسه قبض، قسمت خدمات مشترکین و گزینه تغییرنام و پیوست کارت ملی مالک، تسویه حساب قبض مصرفی؛ سند شش دانگ یا قولنامه معتبر و تکمیل، امضا و اثرانگشت فرم تعهد تغییرنام

درخواست کاهش و تفکیک انشعاب خودم را دارم از چه طریق اقدام کنم؟
پاسخ: به دو روش زیر امکان پذیر میباشد:
۱. تماس با سامانه تلفنی 3111
۲. از طریق دفاتر پیشخوان

چگونه برق خورشیدی درخواست بدهم؟

پاسخ: به روش زیر امکان پذیر میباشد:
با کلیک بر روی این قسمت و سپس ثبت نام و بعد از آن ورود به سامانه

 

 
 
 
تاریخ به روزرسانی:
1399/12/11
تعداد بازدید:
24405
امتیازدهی
میانگین امتیازها:2 تعداد کل امتیازها:375
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
کد امنیت
آخرین اخبار:
آدرس
اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
تاریخ بروزرسانی:
Powered by DorsaPortal