شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان
توزیع برق خوزستان
سال 1402 مهار تورم، رشد تولید
دسته بندی مطالب
دسترسی سریع
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خبر داد:
409 دستگاه رمز ارز دیجیتال غیرمجاز کشف و ضبط شد
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از کشف و ضبط 409 دستگاه رمز ارز دیجیتال غیر مجاز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان دکتر علی خدری مدیرعامل این شرکت با اشاره به وضعیت هشدار برق در سراسر کشور و لزوم مدیریت مصرف از سوی مشترکان گفت: تلاش مجموعه صنعت برق، جلوگیری از خاموشی هاست اما متاسفانه عده‌ای به فکر سود بیشتر در این شرایط حساس هستند و به تولید بیت کوین اقدام می کنند.

وی افزود: از ابتدای تیرماه تاکنون تعداد 409 دستگاه رمز ارز دیجیتال غیرمجاز با همکاری نیروی انتظامی، دادگستری  و حراست توزیع نیروی برق در شهرستان‌ها کشف و ضبط شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ادامه داد: با شناسایی محل‌این فعالیت‌های غیرقانونی در فواصل زمانی مختلف، ماموران و بازرسان ادارات برق شهرستان ها با هماهنگی مقام  قضایی وارد محل شده و تعداد 409 دستگاه را از 16 شهرستان کشف کردند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌ های ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق و استفاده از تعرفه‌ ارزان، خسارت زیادی به شبکه‌ توزیع برق وارد کرده و بخشی از خاموشی‌ ناخواسته را سبب می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در پایان از مشترکین درخواست کرد: امروز وفردا  به دلیل مشکلات تولید برق، از هم اکنون نیاز  به مدیریت مصرف بارخانگی،  اداری ، صنعتی و کشاورزی بوده و  از روزهای قبل بیشتر نیاز به همکاری و‌مساعدت مشترکان عزیز داریم، لذا با توجه به تداوم افزایش دما و افزایش شدید مصرف، باید این بار کاهش پیدا کند؛ از همه ی هم استانی های عزیز تقاضا داریم با خاموش کردن یک لامپ و کولر  و کاهش بار با استفاده از تنظیم دمای کولر روی 24 تا 25 و عدم‌استفاده از وسایل پرمصرف در ساعات اوج بار(12 تا 18) مجموعه توزیع نیروی برق خوزستان را یاری فرمایید تا با کمک هم، از بروز خاموشی بدون برنامه جلوگیری کنیم.

تاریخ:
1400/05/05
تعداد بازدید:
2117
منبع:
تصاویر مرتبط:


    امتیازدهی
    میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    آدرس
    اهواز، امانیه، خیابان شهید منصفی، شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلفن روابط عمومی: 33331058-061
    مرکز تلفن: 33364801 33364802 33364803-061
    پست الکترونیک: Ravabet@Kepdc.co.ir
    تاریخ بروزرسانی:
    کلیه حقوق این وب سایت متعلق به   شرکت توزیع نیروی برق خوزستان   می باشد.
    Powered by DorsaPortal